Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Τελικός της παρηγοριάς


Γεια σας φίλοι μου!
Το Μουντιάλ φτάνει πλέον προς το τέλος του, με δύο αγώνες να έχουν απομείνει....
Ο πρώτος γίνεται απόψε το βραδύ μεταξύ της "Σελέστε" και των "Πάντσερ" , εκεί που θα διεκδικήσουν την τρίτη θέση της διοργάνωσης. Ο συγκεκριμένος αγώνας κατά την προσωπική μου άποψη δεν θα πρέπει να γίνεται, διότι τι νόημα έχει να βγεις τρίτος??? Να πάρεις κάποια παραπάνω χρήματα θα μπορούσε να μου πει κάποιος....και πάλι για εμένα αυτός ο αγώνας είναι χωρίς ουσία!

Αγωνιστικά και οι δύο ομάδες έχουν τα προβληματάκια τους με ορισμένους αμφίβολους παίχτες, των οποίων η συμμετοχή θα ξεκαθαρίσει τελευταία στιγμή. Έχω σκεφτεί εδώ και 2 μέρες να παίξω τον Κλόζε να σκοράρει στο ματς στην απόδοση του 2.10, γιατί έχει το κίνητρο βάζοντας ένα τουλάχιστον γκολ να φτάσει τον Ρονάλντο στην πρώτη θέση των  κορυφαίων σκόρερ του Μουντιάλ, αλλά έχει και το κίνητρο να βγει πρώτος σκόρερ και σε αυτό το Μουντιαλ.Ωστόσο από ορισμένα Sites δίνεται αμφίβολος για να ξεκινήσει στην βασική ενδεκάδα , γι'αυτό θα περιμένω μέχρι τελευταία στιγμή, να δω τις ενδεκάδες και μετά θα πράξω ανάλογα. Επίσης τα 2-3 γκολ πιστεύω ότι είναι μία καλή επιλογή στην απόδοση του 1.90. Αυτά τα ολίγα για σήμερα....περισσότερα αύριο στο μεγάλο τελικό!!!!

Υ.Γ : Το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής όπως είπαμε φτάνει προς το τέλους του και οι Βραζιλιάνοι ήθελαν να μας βάλουν από τώρα λίγο στο κλίμα του δικού τους Μουντιάλ του 2014.......


Οι προτάσεις:

Ουρουγουάη-Γερμανία --> 2-3 γκολ / Να σκοράρει ο Κλόζε   (2-3)

Καλή τύχη!
ΠΑΡΤΕ 100% ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: