Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Καλό Μουντιάλ!!!

Καλησπέρα και από εμένα...λίγες ώρες έμειναν για την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου και πάμε να δούμε τα 2 ματσάκια που έχει σήμερα το αρχικό μας μενού.....


-Ξεκινάμε με το μάτς της διοργανώτριας χώρας, Νότια Αφρική-Μεξικό :
Η ομάδα της Αφρικής,αν και δεν την έχω παρακολουθήσει σε κάποιο φιλικό, δεν μου γεμίζει το μάτι, αφού το ρόστερ της δεν είναι για πολλά πράγματα!Ο στάρ της ομάδας δεν είναι άλλος από τον Σ. Πίεναρ(Έβερτον) , με τους υπολοίπους παίχτες να αγωνίζονται κυρίως σε τοπικές ομάδες!Θα είναι δύσκολο το ματς για τους Αφρικάνους και έστω με την βοήθεια του κόσμου τους μπορούν να αποσπάσουν τουλάχιστον το Χ.
Από την άλλη οι Μεξικάνοι είναι πολύ πιο ποιοτική ομάδα από τους Νότιο Αφρικάνους, έχοντας αρκετή εμπειρία στην οπισθοφυλακή και αρκετά νιάτα από την μέση και μπροστά!
Και οι δύο ομάδες πιστεύω ότι θα έχουν στο μυαλό τους κυρίως να μην δεχτούν γκόλ, γιαυτό εγώ θα πάω αρχικά με το διπλό(με το Χ να επιστρέφονται τα λεφτά μας) που το βρίσκουμε έξω στην απόδοση του 1.75 και στην συνέχεια με τα λίγα γκόλ.


-Το βράδυ παίζουν οι Ουρουγουάη με την Γαλλία:
Η ομάδα της Ουρουγουάης φέτος μου αρέσει αρκετά μπορώ να πω, και πιστεύω ότι θα πάρει την μία απο τις δύο θέσεις για τους 16 σίγουρα!Διαθέτει ένα επιθετικό δίδυμο το οποίο συνολικά φέτος έβαλε 77 ΓΚΟΛ!!Φορλάν και Σουάρες θα πρέπει να προβληματίζουν έντονα τον Ντομενέκ!Και στην άμυνα ωστόσο διαθέτουν αρκετή ποιότητα.......Από την άλλη οι Γάλλοι του Ραιμόν Ντομενέκ, ο οποίος πιστεύω ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε αυτή την ομάδα, γιατί κατά άλλα έχουν ένα πάρα πολύ καλό ρόστερ,  πιστεύω ότι από το πρώτο λεπτό θα επιτεθούν και δεν θα χαριστούν!Η Γαλλία διαθέτει μία πάρα πολύ καλή μεσαία και επιθετική γραμμή, εκεί που μου τα χαλάει λίγο είναι τα Center Back της! Δύσκολο παιχνίδι για προτάσεις, γι'αυτό και εγώ θα παίξω ορισμένα ειδικά στοιχηματάκια,όπως να μπει στο 1ο ημίχρονο τουλάχιστον ένα γκόλ με απόδοση γύρω στο 1.45 και να σκοράρει τουλάχιστον ένα γκόλ η Ουρουγουάη σε όλο το παιχνίδι με απόδοση 1.5.




Νότια Αφρική-Μεξικό -- > 2(Draw no bet) / Under 2.5 (1-1)
Ουρουγουάη-Γαλλία --> Να μπουν πάνω από 0,5 γκόλ στο 1ο ημίχρονο / Να σκοράρει τουλάχιστον 1 γκόλ η Ουρουγουάη (0-0)


Καλή μας τύχη και καλό Μουντιάλ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: