Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Forza.....

Καλησπέρα φίλοι μου, έχω στα χέρια μου το νέο πολύ ενδιαφέρον κουπόνι που θα μας απασχολήσει αυτές τις ημέρες.... Μεγάλη προσοχή στις ομάδες που έχουν μεσοβδόμαδα Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις...Για σήμερα έχω επιλέξει αρκετούς αγώνες για να παίξω, με κάποια σταντράκια και ορισμένα παιχνίδια με ρίσκο...... Όλη η στοιχηματική ομάδα των Κουβανών στηρίζει απόλυτα σήμερα την Μπούρσα που ελπίζω να μην μας την ξανά κάνει(πολύ χάλια η παράδοση για την γηπεδούχο και η απόδοση αρκετά μικρή). Σαν δεύτερο παιχνίδι θα στηρίξω τον Μουρίνιο απέναντι στο Μπάζο αν και σε αυτό το παιχνίδι έχω κάποιες ενστάσεις για την απόδοση του άσου.... από τα υπόλοιπα θα πάω με τα 2-3 goal στη Κολωνία,  τον άσο με ωραία απόδοση της Αρλέ και το Over της Ολλαένσε!


Μπούρσασπορ-Γκαζιαντεπσπορ -- 1 (2-0)
Ίντερ-Γιουβέντους -- 1 (2-0)
Αρλέ-Γκινγκαμπ -- 1 (1-1)
Κολωνία-Μπόχουμ -- 2-3 γκόλ (2-0)
Ολαένσε-Μαρίτιμο -- Over (1-2)
4/5


Καλή τύχη.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: