Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Συνεχίζουμε να σκοράρουμε....

Καλησπέρα φίλοι μου, εξαιρετική ήταν η χθεσινή μέρα για το blog, αφού είχαμε 2 ταμεία από το Αrpaktiko και τον Pythia και ένα 4/5 από εμένα!!! Εύχομαι να συνεχίσουμε το ίδιο καλά και σήμερα....!
Ρίχνοντας μία ματιά στο σημερινό πρόγραμμα έχω ξεχωρίσει ελάχιστα σημεία που θα παίξω  με αποδόσεις που μου άρεσαν, γι'αυτό θα κινηθώ πιο πολύ με τα γκολάκια!
Στην Μπουντεσλίγκα μπαίνουν παραδοσιακά πολλά γκόλ στα μάτς και αυτό ελπίζω να γίνει και σήμερα αφού έχω επιλέξει 2 Γερμανικά Overάκια.....Το ένα είναι των Λύκων και το άλλο της Στουτγάρδης!
Στη συνέχεια θα πάω με τα 2-3 τέρματα στην αναμέτρηση της Οσέρ με την Λοριάν, ένα σημείο που έχουν φέρει και οι δύο ομάδες πολλές φορές(πιθανός και ο άσος)
Τέλος το βράδυ στην έδρα της Βιγιαρεάλ περιμένω να επιτευχθούν αρκετά γκολάκια σε συνδυασμό με τη νίκη του κίτρινου Υποβρυχίου!!!

Βόλφσπουργκ-Βέντερ – Over (2-4)
Στουτγάρδη-Λεβερκούζεν – Over (2-1)
Οσέρ-Λοριάν – 2-3 γκόλ (4-1)
Βιγιαρεάλ-Ατλέτικο Μαδρίτης – Over/1 (2-1)
3/4
Για όποιον του αρέσει να παίζει μεγάλες αποδόσεις, ένα πολύ καλό σημείο για απόψε πιστεύω είναι το Χ2 στο παιχνίδι της Φούλαμ, με μια Φούλαμ η οποία το μόνo που σκέφτεται είναι το παιχνίδι της Πέμπτης για το Europa Leagrue!Αναμένεται να παραταχτεί με αρκετές αλλαγές στην αρχική σύνθεση της, κάτι που μπορεί να εκμεταλλευτεί οι αντίπαλη ομάδα…. Ευκαρία για την Γούλβς λοιπόν και παμε με την κόντρα....
Φούλαμ-Γούλβς -- Χ-2 (πληρωμένη) (0-0)
1/1
TAMEIO

Καλή τύχη σε ότι και αν επιλέξετε...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: