Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Με αμείωτο το ενδιαφέρον...

Καλησπέρα σας, επέστρεψα στις πολύ καλές ημέρες μου εχτές, αφού οι προτάσεις μου πήγαν πολύ καλά με μοναδική παραφωνία το overaki του Λονδίνου.... Πάμε λοιπόν κατευθείαν στα σημερινά παιχνίδια από τα οποία έχω κάνει την επιλογή μίας τριάδας από Γαλλία και Ισπανία...Από την League 1 του Γαλλικού πρωταθλήματος έχω επιλέξει το 2 της Μπορντό! Η Μπορντό μετά τα συνεχή πολύ άσχημα αποτελέσματα θέλει να επιστρέψει στις νίκες και μαζί να επιστρέψουν και οι ελπίδες της για τον τίτλο ή τουλάχιστον εδώ που φτιάσανε τα πράγματα για την έξοδο της στο Champions League. Η αντίπαλος της είναι ήδη πεσμένη και δεν πιστεύω ότι θα της κάνει την ζημία,όπως την έκανε το Σάββατο στην Μονπελιέ...Από την Ισπανία στο πρώτο ματς θα πάω με το κίνητρο του γηπεδούχου για την εξασφάλιση της σωτηρίας του…όχι ότι η Μαγιόρκα δεν θέλει τους βαθμούς άλλα όπως και να το κάνουμε εκτός έδρας χωλαίνει αρκετά….Δύσκολο ματς, στηρίζουμε Σαραγόσα αλλά αν θέλετε καλύψτε και το Χ.
Το δεύτερο ματς που έχω επιλέξει από την Ισπανία διεξάγεται την Πέμπτη και είναι αυτό, ανάμεσα σε δύο πολύ επιθετικές ομάδες(Βαλένθια-Μπιλμπάο). Όσο με εμπνέει η Μπιλμπάο να την στηρίζω στα εντός έδρας παιχνίδια της άλλο τόσο  με απωθεί στο να την παίζω εκτός έδρας….και αυτό γιατί είναι πολύ ασταθείς και δέχεται πάρα πολύ εύκολα γκόλ….Πάμε με τα πολλά τέρματα σε αυτό το παιχνίδι και πιστεύω ότι θα επιβεβαιωθούμε…

Λε Μαν-Μπορντό – 2 (2-1)  (Απίστευτη κηδεία...μόλις το 9,9% του συνολικού τζίρου είχε πεχτεί στον άσο)
Σαραγόσα-Μαγιόρκα – 1 / Χ (1-1)
Βαλένθια-Μπιλμπάο – Over (2-0)
1/3

Καλή τύχη…..


Δεν υπάρχουν σχόλια: