Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Αρχίζει το Ματς

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του Blog!
Επέστρεψα και πλέον θα τα λέμε σε καθημερινή βάση μέσα από αυτή εδώ τη προσωπική μου σελίδα!Τα πρωταθλήματα βρίσκονται όλα στις πρώτες τους αγωνιστικές και εμείς σιγά-σιγά θα αρχίσουμε να μπαίνουμε στο κλίμα των νέων πραγμάτων που έχουμε μπροστά μας.
Εξαιτίας του γεγονότος ότι τα περισσότερα Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα βρίσκονται στις πρώτες τους αγωνιστικές και ακόμα οι ομάδες ψιλό ψάχνονται, γνώμη μου είναι να είμαστε αρκετά προσεκτικοί στις επιλογές μας και τα πονταρίσματα μας.ΠΡΟΣΟΧΗ και στις ομάδες που την ερχόμενη εβδομάδα έχουν Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις! 
Εγώ για σήμερα έχω επιλέξει να παίξω μία τετραδούλα αλλά εσείς αν θέλετε μπορείτε να συνδυάσετε τα παιχνίδια με τον δικό σας τρόπο...Στην πρώτη μου τετράδα έχω επιλέξει τον μικρό αλλά σίγουρο άσσο της Μάντσεστερ Σίτι, το Under 2.5 στο παιχνίδι του Κλεάνθης Βικελίδης, αφού αναμένω ένα κλειστό ματς με το σκόρ να κυμαίνετε στο 0-1 με 1-1 . Επίσης πάλι από το πρωτάθλημα της Αγγλίας έχω ξεχωρίσει τον άσο της Νιουκάστλ απέναντι στην Μπλάκπουλ, διότι θεωρώ ότι οι Ανθρακωρύχοι ειδικά μέσα στην έδρα τους δεν θα αφήσουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησις. Τέλος το Under 2.5  της Μονπελιέ από το Γαλλικό πρωτάθλημα, πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλά σημεία, όταν έχουμε να κάνουμε με την μοναδική άμυνα στη κατηγορία, η οποία δεν έχει δεχθεί ακόμα γκολ.


Προτάσεις :


Μάντσεστερ Σίτι-Μπλάκμπερν --> 1 (1.30) (1-1)
Άρης-Παναθηναϊκός --> Under 2.5 (1.50) (0-1)
Νιουκάστλ-Μπλάκπουλ --> 1 (1.50) (0-2)
Μονπελιέ-Νανσί --> Under 2.5 (1.40) (1-2)
1/4
ΠΑΡΤΕ 100% ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ



Καλή τύχη!




Υ.Γ : ΠΡΟΣΟΧΗ!ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ! ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΕΥΩΝ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ~

Δεν υπάρχουν σχόλια: