Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

ΓΕΜΑΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ




Καλησπέρα σε όλους. Χτες για δεύτερη σερί μέρα πήγαμε κουβά καθώς η Βασιλεία δεν επιβεβαίωσε το όβερ και έμεινε στο φτωχό 1-0 κόντρα στους Μολδαβούς της Σέριφ.

Σήμερα το προγραμμα είναι γεμάτο και φαινομενικά υπάρχουν πολλά στηρίγματα. Προσωπικά έχω κάνει ήδη μια γκάφα και έχω ποντάρει το διπλό της Άστον Βίλα κόντρα στην Ραπίντ Βιέννης, που το βρήκα στο 2,6. Αναφέρω το ποντάρισμα αυτό σαν γκάφα γιατί η Βίλα πάει στην Αυστρία χωρίς 8 βασικούς ποδοσφαιριστές. Έχω ποντάρει το διπλό εδώ και τρεις ημέρες λόγω της πολύ καλής εμφάνισης των Άγγλων στον αγώνα πρωταθλήματος με την Γουέστ Χαμ, δυστυχώς βέβαια χωρίς να έχω ενημερωθεί για τις απουσίες. Όποιος θέλει ακολουθεί λόγω απόδοσης, αλλά σίγουρα έχει ρίσκο το διπλό.

Στα άλλα μάτς υπάρχουν σημεία τα οποία θα παιχτούν και θα αποτελέσουν στηρίγματα, όπως η Γιούβε, η Σίτι, η Λίβερπουλ, η Αϊντχόφεν και η Σέλτικ. Προσωπικά από αυτά θεωρώ ότι αξίζει ο άσσος της Σέλτικ κόντρα στην Ουτρέχτη. Οι "κέλτες" έχουν καλύτερη ομάδα, έχουν το βάρος της φανέλας και αν παρουσιαστούν σοβαροί μπορούν να πάρουν την νίκη.

Συνεπώς όποιος θέλει ακολουθεί στο ρισκαδόρικο διπλό ...

ΡΑΠΙΝΤ ΒΙΕΝΝΗΣ-ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ (2) στο 2,6

... και το δυνατό μου σημείο είναι ...

ΣΕΛΤΙΚ-ΟΥΤΡΕΧΤΗ (1) στο 1,72

Καλή μας επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: