Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Η καλή μέρα απ´το πρωί φαίνεται!


Πρωινος πρωινος...με κέφι και θετική διάθεση αφού απέφυγα αυτόν τον διάολο την Αγγλια και με Aircondition στο full...Ένα εχω να πω...
ΚΑΛΏΣ ΗΡΘΑ.ΚΑΛΩΣ ΜΕ ΒΡΗΚΑΤΕ!
Ο φιλος μου Κουβανος μου έδωσε άλλο ένα βήμα και εκτός από το Patagosbet.com θα τα λέμε και από εδώ.
Σημεία που νιώθω και αγαπώ θα σου δίνω μόνο!Πολλά λόγια ποτέ δεν έλεγα και ούτε θα πω.Το σιγουρο είναι ότι,ότι σημείο θα σου προτείνω εγώ θα το έχω ποντάρει χωρίς φόβο με πάθος!
Σήμερα έχει δυο ματσακια που μπορουν να μας πληρώσουν καλά!
Ολλανδία-Ιαπωνια:Οι Ιαπωνες κατάφεραν και νίκησαν τους νωθρους Καμερουνεζους.Οι Ολλανδοι τους Δανους με αυτογκόλ και τύχη.Βλέπω ένα κλειστό ματς να γίνεται...Δεν αποκλειω το ματς να έρθει χ.Καλοπληρωμενο το under στο 1.85!
Γκάνα-Αυστραλία:Δεν ξέρω πως θα μπει η Αυστραλια μετά την τέσσερα.Η Γκάνα πάντως με εντυπωσίασε.Σκοράρει η Γκανα σε κάθε της ματς και το over 1.5 για το ματς που δίνει 1.58 μου φαντάζει εκπληκτικό σημείο!
1/1 ημίχρονο τελικό για τους ρισκαδορους με απόδοση 3.80!
Αυτά για σημερα και για πρεμιέρα!!!
Ευχαριστώ ξανά τον Κουβανο για την ευκαιρια να διευρυνω τους Αναγνωστες μου(Κι αυτό που είπα!)
Καλά κέρδη και μην ξεχνάς η σούμα γίνεται το βράδυ!
Ολλανδία-Ιαπωνια:Under 2.5 1.84 BETFAIR  (1-0)
Γκάνα-Αυστραλια over 1.5 1.58 και 1/1 3.8 BETFAIR (1-1)
TAMEIO
ΠΑΡΤΕ 100% ΜΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

1 σχόλιο:

Pythia είπε...

Καλως ήρθες φίλε kotsila.Καλά ταμεία να έχεις!!!