Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Τριάδα Κυριακής

Καλησπέρα σας, εχτές δυστηχώς μας το έκλεισε το σπίτι η Λίλ και όχι μόνο έστειλε όλο το κόσμο κουβά, αλλά έχασε και την απευθείας έξοδο στο Champions League χάνοντας από την αδιάφορη Λοριάν!
Τι να πει κανείς......Ευτυχώς πέρασε για άλλη μία φορά ο σκόρερ μου, αφού ο Drogba με απίστευτη εκτέλεση φάουλ έδωσε το Κύπελλο στην Τσέλσι!
Πάμε στα σημερινά παιχνίδια σε ένα πρόγραμμα που δεν θυμίζει τίποτα από τα παλιά....αναγκαζόμαστε πλέον να ασχολούμαστε και με πρωταθλήματα με τα οποία δεν έχουμε και πολύ στενές σχέσεις....
Το πρώτο σημείο που έχω επιλέξει για σήμερα είναι ο άσος της Έσμπιεργκ του 1.35, μία Έσμπιεργκ η οποία κερδίζει και ελπίζει να χάσει βαθμούς η Μπρόντμπι, ωστε να βγει στο Eupopa League.
Το δεύτερο μου παιχνίδι για σήμερα είναι πάλι από την Σκανδιναβία και συγκεκριμένα το σημείο του Under 2.5 στο παιχνίδι της Ρόζενμποργκ με την Χόνεφος.....και οι δύο ομάδες για να βρούν δίχτυα πρέπει να κάνουν αίτηση με το θεό....το under εδώ μας δίνεται στο 2.20!
Σαν τελευταίο ματς έχω διαλέξει το παιχνίδι στο Γεώργιος Καραϊσκάκης, εκεί που τα πράγματα σήμερα πιστεύω θα είναι λίγο δύσκολα για τους παίχτες και την διοίκηση του Ολυμπιακού και γενικά το κλίμα δεν θα είναι και ότι το καλύτερο...πολλές απουσίες για τον Ολυμπιακό σήμερα και εγώ προσωπικά δεν θα ακουμπήσω σε καμία περίπτωση κάποιο σημείο του 1Χ2 αλλά θα πάω με τα 2-3 γκόλ που θεωρώ ότι είναι ένα πολύ κάλο σημείο για αυτό το ματς  και το βρίσκουμε στην απόδοση του 1.70.... 


Προτάσεις


Έσμπιεργκ-Οντένσε -- 1 (3-3)    {από 3-0}
Ρόζενμποργκ-Χόνεφος -- Under 2.5 (3-0)
Ολυμπιακός-Άρης -- 2-3 γκόλ (0-0)
0/3
Καλή τύχη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: